Вівторок, 16.10.2018, 09:57                             Головна | Мій профіль | Вихід | RSS              Ви увійшли як Гість     Група "Гости"     

Погода в Україні

Меню сайту

Категорії розділу
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 154
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу




ОСВІТНІ РЕСУРСИ





Розмістіть наш баннер
на вашому сайті



Паростки надії

Паростки надії


Кожна обдарована дитина—індивідуальність, яка потребує особливого підходу. Сприяння реалізації обдарування потребує організації особливого середовища, зокрема спеціальної освіти, яка виходить за межі навчання в звичайній загальноосвітній школі.

Яка ж школа потрібна обдарованим? Та, яка розвиває здібності дітей. Але цього замало.

Школа для того й існує, щоб допомогти дитині, підліткові, юнакові розвинути в собі здібності до самореалізації, не тільки навчити, а й створити умови, щоб дитина була готова до цієї складної й самостійної роботи по самовдосконаленню, саморозвитку та самореалізації протягом життя.

Загальноосвітній навчальний заклад—це передусім творче середовище, де формується нова людина, формується не як субстант до існуючого суспільства, а як творча особистість, розкриття обдарувань якої збагатить суспільство, внесе свій вклад в забезпечення прогресивного розвитку країни, світу, людства. І в цьому контексті на перший план виходить організація роботи з обдарованими дітьми, головною метою якої є створення умов для формування високо інтелігентної, активної творчої особистості.

Заходи роботи з обдарованою молоддю на 2014-2015 навчальний рік  розроблені з метою створення системи пошуку, розвитку й педагогічної підтримки талановитих дітей та підлітків, стимулювання творчого самовдосконалення учнівської молоді, самореалізації особистості в сучасному суспільстві.

Метою здійснення заходів є визначення комплексу психолого-педагогічних, організаційних, правових, економічних і науково-практичних заходів щодо розроблення і впровадження ефективних засобів та технологій пошуку, навчання, виховання й самовдосконалення обдарованих дітей та молоді, створення умов для творчого розвитку особистості.


                 Домашич М.В., заступник директора з навчально-виховної роботи

загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. с. Бірки Любешівського району


ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ВЕКТОРНОГО ПОЛЯ

РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ

У статті представлені основні складові системи роботи з обдарованими дітьми та зазначені напрями організації інноваційної роботи з творчими учнями.

Ключові слова: обдарованість, творчість, здібність, система, інновація.

Обдаровані діти – майбутній цвіт нації, інтелектуальна еліта, гордість, честь України, її світовий авторитет. Недарма видатні діячі нашої держави надавали виняткового значення формуванню розумового потенціалу українського громадянства, вважаючи, що тільки еліта може просувати суспільство й державу до висот досконалості. У положенні Всесвітньої ради з обдарованих і талановитих дітей, яка існує з 1975 року, зазначається, що кожна обдарована дитина – індивідуальність, яка потребує особливого підходу ще з початкової школи [2; с. 26].

Яка ж школа потрібна обдарованим? Та, яка розвиває здібності дітей. Але цього замало. Школа для того й існує, щоб допомогти дитині, підліткові, юнакові розвинути в собі здібності до самореалізації, не тільки навчити, а й створити умови, щоб дитина була готова до цієї складної й самостійної роботи.

В умовах сільської школи важливо правильно організувати роботу вчителя з обдарованими дітьми, не тільки створюючи необхідні умови для їх розвитку, а й психологічно готуючи їх до наполегливої праці в майбутньому, самовиховання та саморозвитку. Наш навчальний заклад – це передусім творче середовище, де формується нова людина, формується не як субстант до існуючого суспільства, а як творча особистість, розкриття обдарувань якої збагатить суспільство, забезпечить прогресивний розвиток країни, світу, людства. І в цьому контексті на перший план виходить організація роботи з обдарованими дітьми, головною метою якої є створення умов для формування високоінтелігентної, активної творчої особистості.>>> Читати далі >>>http://birki-zosh.ucoz.net/load/0-0-0-21-20


Інтелектуальний олімп

На базі початкових класів щороку відбувається конкурс ерудитів «Інтелектуальний олімп». Учні крок за кроком, етап за етапом сходять на вершину Олімпу, виявляють свої знання, швидкість мислення, логіку.






<<>>
free clock for blog скачать часы для сайта
Пошук
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Архів записів
Сайти та блоги вчителів
Блог вчителя біології Тарасюк Любові Іванівни
Друзі сайту
Група вчителів інформатики України



«Методичний портал»


Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний хостинг uCoz