Послух і непослух Урок
28.03.2017, 07:29 | |
ОХЕ, 6 клас Урок 17. Тема 1. Послух і непослух Мета і завдання: Допомогти учням зрозуміти, що послух є найвлучнішим виявом любові; формувати в характері учнів бажання до послуху батькам, вчителям та старшим. Ключовий вірш: I. «Діти, будьте слухняні в усьому батькам, бо це Господеві приємне! (Кол. 3, 20). Біблійний уривок – притча «про двох синів»: «А як вам здається? Один чоловік мав двох синів. Прийшовши до першого, він сказав: Піди но, дитино, сьогодні, працюй у винограднику! А той відповів і сказав: Готовий, панотче, і не пішов. І, прийшовши до другого, так само сказав. А той відповів і сказав: Я не хочу. А потім покаявся, і пішов. Котрий же з двох учинив волю батькову? Вони кажуть: Останній. Ісус промовляє до них: Поправді кажу вам, що митники та блудодійки випереджують вас у Боже Царство. Бо прийшов був до вас дорогою праведности Іван, та йому не повірили ви, а митники та блудодійки йняли йому віри. А ви бачили, та проте не покаялися й опісля, щоб повірити йому» (Мт. 21, 28-32) Допоміжні матеріали: Плакати з надписом ключового вірша, кольорова крейда, завдання для учнів на листочках. Міжпредметні зв’язки: українська мова, українська література. Словник термінів та понять: «послух» – незаперечний вияв любові до Бога, Його волі, Промислу; беззастережне виконання чогось: прохання, наказ, дія…; «непослух» – відмова від виконання; «готовність» – постійне внутрішнє бажання до дії. Розвиток теми: На класній дошці виразно записано назву теми уроку, а вчитель зосереджує увагу учнів на двох словах: «послух» і «непослух», запитуючи*: Що можемо сказати про ці слова? Подивімось, чи однаковий у них корінь? Чи однакові вони за змістом? Поміркуймо разом над тим, яка ж мінімальна різниця між цими словами в літерах, а яка ж в змісті слова** та спробуймо відповісти на декілька запитань***: - Яким є наслідки послуху? - Яким є наслідки непослуху? Пригадуєте, у 5-ому класі, ми з вами говорили про непослух перших людей: - Хто і кого не послухав тоді? - Якими були наслідки такого непослуху? Вчитель, або ж хтось з учнів зачитує вголос ключовий вірш до теми кроку: (Кол. 3, 20), а відтак слідує спільне обговорення надаючи перевагу думкам учнів, за допомогою запитань: - Чому діти зобов’язані чинити послух батькам, старшим? - Хто б міг бути для нас, гідним взірцем послуху?1 «Бо Я з неба зійшов не на те, щоб волю чинити Свою, але волю Того, Хто послав Мене» (Ів. 6, 38). Адже добре знаємо та розуміємо, що не ми самі для себе вибираємо батьків, а Господь нам їх дарує. Читання вголос біблійного уривку – Мт. 21, 28-31 – притча «про двох синів», після чого обговорюють її за допомогою навідних запитань: Як відреагували сини на прохання свого батька? Як можемо охарактеризувати ставлення обох синів до свого батька? Котрий з них виявив послух своєму батькові? До якого з цих синів інколи уподібнюємося ми? Закріплення теми – завдання для учнів: 1. Написати синоніми: - до слова «послух»; - до слова «непослух». 2. З розсипаних слів скласти речення і прочитати одну із заповідей Божих, яке тісно переплетене з сьогоднішньою притчею: «Батька, щоб, матір, довголітній, і, твого, на, твою, землі, був, шануй». Підсумок уроку: Вчитель допомагає учням зробити самостійно підсумок про необхідність послуху, оскільки з нього випливають – радість ужитті, любов, терпеливість, та й, окрім того, Бог посилає на нас Свою благодать, яка є найважливішою для нашого спасіння. У притчі «про двох синів» Ісус Христос навчає, як ми маємо виявляти послух, бо послух є найкращим доказом любові та пошани до наших батьків, до ближніх і до Бога. Домашнє завдання: проілюструвати притчу «про двох синів». | |
Переглядів: 3348 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |